Thursday, June 23, 2011

Onitsuka Tiger - ASICS

want this ! ow , but how to get this Onitsuka Shoes ?
This shoes , very beautiful ! for me . Stripe of letter 'A' , it means everything .
I like it so much . Onitsuka Tiger by Asics made in Japan .
Influences me by THE REV a.k.a Jimmy Sullivan .
Well , this shoes become famous among teen because of fashion .
Not so famous as Nike , but worth to be quality as Nike or Adidas .
I want this ! I have to get this . thanks appreciate . (haha) :P\

bubye . want ASICS ONITSUKA TIGER

Tuesday, June 21, 2011

laaaa ~

aku pun tak faham dengan manusia zaman sekarang .
pelik sungguh ! ishh ! aku nak kawan dengan ampa macam 
kawan-kawan lain , tapi , ampa buat macam ni dekat aku ? 
tak faham langsung la ! pasal apa la ? 
pelik 'kot' manusia zaman sekarang !  tapi , itu sebilangan je . 
yang lain ada ramai lagi yang baik-baik . aku sayang sangat akan rakan-rakan aku . 
sayang lagi keluarga aku . so , macam ni la , berkawan je dengan sapa-sapa . 
bagus kalau ada ramai kawan . :) 

BUBYE . harap kamu menghargai persahabatan kamu . :)

Sunday, June 12, 2011

HOLIDAY ~ (:

holidays ? yeah ! everyone love holidays ! freak when person say 'I DON'T LIKE HOLIDAYS!' 
for me ~ holidays can make me release my problems or anything else .
but when too long we are in holidays , feel so bored came along and we don't know what to do !
for me , yeahh ! cycling laa ~ , my interest for my health ! instead of facebook ~ .
but , in a fortnight , it is so short to feel this summer holiday ! 
almost 3 months to sit on the chair in the hot hall for extremely examination to success in life . :))


so , be ready for the next challenging life in your beautiful life ok ? 


and , don't forget for PMR candidates ~ study while in time . :)


bubye all , love you all 

Saturday, June 11, 2011

my hobby and my favourite things !~

yeahh ~! ini la yg aku idam2kn . mak aii
firstly : mmg aku x mampu
secondly : aku ada bakat
thirdly : ada band yg terer2 (kwn2)
yg ke-4 : mmg dari kecik aku mnat .
yg ke-5 : mmg aku minat sgt drumming . :P

waaaa ~ 4 moviee sudaa

weyhh , gila style arr pcah rekod aku arr , sminggu 2 kali tngok wyg .
2 minggu cuti = 4 movie ! . . mmg rekod laa . :P
mnggu pertama , movie pertama - pirate carribean 4 - on stranger tides . :P
best la jgak en crita ni ! tp x wpa best drpd nbo 1,2,3 . agk mrata sket arr .

second movie = kungfu PANDA 2 .
waaaa , yg ni best gila , haha . chinese dpan aku tu , mmg glak gila2 ar .
tp mmg best arr , dh la p ngn bestie aku beb ! lyn arr , hopefully ada yg ke-3 . :P

third movie = karak ?
tah pape aku pilih ! haha . tp un , cerita ni ~ aku duk pkir smpy wapa hari dh ni jalan cerita dia .
npa ea ? aku un x fhm ! . :(

fourth movie = KL GANGSTER
meme gangster abes ! x rugi woooo , zizan dgn lwk dia . smua adaa arr . mmg ada part yg aku rasa cm
aku na masuk screen and rembat si SHARK uh . aduss .
part tu mmg sdey gila !

haha , ni la pengalaman aku slama 2 mnggu cuti skola . and mcm na lak ampa punya cuti ? hehe

enjoy your life ! happy all days ! bubye . see you !