Wednesday, September 22, 2010

-part last-all sad day ,

dikebumikan dlm kul 11 lbey , aku tidak henti2 nangis , pemergian yg amat cpat , sakit yg teramat sgt , aku ta dpt menggambarkan , aku sndiri ade pnyakit , tp x steruk tu , begitulah pemergian abg aku , aku syg abg , :D , pemergian seorang yg PERAMAH , SUKA BERKAWAN walau berbeza umur , ORANG YG CERIA , SUKA BERGURAU , FIKIRKAN MASA DEPAN YG AKAN BERLAKU , itulah ABANG aku , 2 tahun lagi bakal mengambil ijazah dan sambung kerja sebagai guru SAINS , begitu indah abg memikirkan untuk jd cikgu , memikirkan masa depan untuk mluangkan masa kpd keluarga , selain ingin menjadi usahawan , cita2 dan mempunyai impian yg tinggi , tinggal la 4 sekeluarga , 7 OGOS 1989-18 JULAI 2010 , hampir umur 21 , mninggal pd hari lahir spupu aku yg juga meninggal umur 21 akibat kemalangan pd hari raya kedua tahun 2006 , 'KEBARANGKALIAN ORANG ITU MATI IALAH 100% , KEBARANGKALIAN ORANG ITU HIDUP SEMULA IALAH 0%' itulah kata2 semasa abg aku belajar di IRSHAD form 5 , dari majalah sekolah . 

-SEKIAN-

2 comments:

Along^Nurul said...

sabarlah ye dik...ALLAH lebuh sygkan arwah...adik jaga diri...sekarang adiklah yg kena jaga family...adik tangungjawab besar tau... adik kena tabah n kuatkan semangat...jaga kesihatan,,,,

Along^Nurul said...
This comment has been removed by the author.