Tuesday, September 21, 2010

-part 3- all sad day .

kwn2 abg aku menjaga abg aku dan mnyuruh mak aku yg kelihatan letih tidak tidor , berehat seketika , ramai kwn2 dari tmpat abg study dtg menziarah , aku ta sanggup lihat abg aku sengsara , sakit smpy meronta2 , tp tidak bule brckp , bergerak , disebabkan stroke . sakit yg x dpt dbygkn , jantung , pndrhn otak , tbuk kpala , psg alat penafasan ke rongga , stroke . aku ta snggup , trsgt la sakit , 50-50 nyawa untuk dislamatkan . aku dan kak aku pulang ke rumah ptg sabtu itu , pulang dgn hrpn dpt berehat skejap dan pergi balik ke sana , mlm itu kami suda sdia untuk ke hospital , mak aku col suwoh duk ruma sbb tok aku dtg untuk rehat diruma and mak aku pesan suwoh sdia sbb abg aku mmg dlm keadaan tenat , dlm kul 2 . 15 tu mak aku col ruma , tok aku jwb , dgn sebak mak aku gtaw yg abg sudah tiada . kak aku grak aku yg nyenyak tido kepenatan , sungguh trkjut , masyaALLAH , luruh smua smgt aku , aku dh tataw na buad ape , hny sebak di dada , 

1 comment:

Along^Nurul said...

sabar adik...along phm perasaan adik...bnyak2kan sedekah alFatihah kat arwah...semoga dia tenang disana...amin....